Ασταμάτητες οι ενέργειες της ομάδας ανάπτυξης του Instagram προκειμένου να αντικρούσει την «επίθεση» του TikTok, καθώς ξεκίνησαν οι δοκιμές της εμφάνισης των Reels σε full-screen mode για μια ακόμα πιο καθηλωτική εμπειρία παρακολούθησης.
Η κίνηση αυτή δεν είναι καθόλου τυχαία από τη στιγμή που στην ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων τριμήνου για τη Meta έγινε γνωστό πως οι χρήστες ξοδεύουν πλέον περισσότερο από το 20% του συνολικού χρόνου παραμονής στο Instagram παρακολουθώντας τα Reels, ενώ παράλληλα στο Facebook η παρακολούθηση videos έχει ξεπεράσει το 50% του χρόνου των χρηστών.
Από τις δοκιμές αναφέρεται πως τα full-screen Reels θα κρύβουν εντελώς την μπάρα των Stories, η οποία θα εμφανίζεται εάν ο χρήστης σύρει το δάκτυλο του προς τα κάτω, αλλά παραμένει εμφανής η κάτω μπάρα πλοήγησης με τις ενότητες Discovery, Reels, Shopping και Profile, όπως και η επάνω μπάρα για γρήγορη πρόσβαση στην δημιουργία νέου post, την παρακολούθηση των likes και τα DMs.
Να σημειωθεί, πάντως, ότι για την ώρα τα έσοδα του Instagram από τις διαφημίσεις που εμφανίζονται μεταξύ των Stories είναι πολύ περισσότερα σε σύγκριση με αυτές των Reels. Αυτό ενδέχεται να αλλάξει μέσα στους επόμενους μήνες, όταν και θα ενεργοποιηθούν περισσότεροι τρόποι διαφήμισης – προώθησης μέσω των Reels.
Instagram is now making EVERY video a Reel
h/t @ChristinaSBG pic.twitter.com/YLRDhT1nw0
— Matt Navarra (I quit X. Follow me on Threads) (@MattNavarra) June 30, 2022
Πηγή : Tech Gear