Instagram: Ξεκίνησαν οι δοκιμές εμφάνισης των Reels σε full-screen

Ασταμάτητες οι ενέργειες της ομάδας ανάπτυξης του Instagram προκειμένου να αντικρούσει την «επίθεση» του TikTok, καθώς ξεκίνησαν οι δοκιμές της εμφάνισης των Reels σε full-screen mode για μια ακόμα πιο καθηλωτική εμπειρία παρακολούθησης.

Η κίνηση αυτή δεν είναι καθόλου τυχαία από τη στιγμή που στην ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων τριμήνου για τη Meta έγινε γνωστό πως οι χρήστες ξοδεύουν πλέον περισσότερο από το 20% του συνολικού χρόνου παραμονής στο Instagram παρακολουθώντας τα Reels, ενώ παράλληλα στο Facebook η παρακολούθηση videos έχει ξεπεράσει το 50% του χρόνου των χρηστών.

 Instagram Reels

Από τις δοκιμές αναφέρεται πως τα full-screen Reels θα κρύβουν εντελώς την μπάρα των Stories, η οποία θα εμφανίζεται εάν ο χρήστης σύρει το δάκτυλο του προς τα κάτω, αλλά παραμένει εμφανής η κάτω μπάρα πλοήγησης με τις ενότητες Discovery, Reels, Shopping και Profile, όπως και η επάνω μπάρα για γρήγορη πρόσβαση στην δημιουργία νέου post, την παρακολούθηση των likes και τα DMs.

Να σημειωθεί, πάντως, ότι για την ώρα τα έσοδα του Instagram από τις διαφημίσεις που εμφανίζονται μεταξύ των Stories είναι πολύ περισσότερα σε σύγκριση με αυτές των Reels. Αυτό ενδέχεται να αλλάξει μέσα στους επόμενους μήνες, όταν και θα ενεργοποιηθούν περισσότεροι τρόποι διαφήμισης – προώθησης μέσω των Reels.

Πηγή : Tech Gear

Προηγούμενο άρθροΛίνα Μενδώνη: Εγκαινίασε έκθεση στο ανακαινισμένο Αρχαιολογικό Μουσείο Μήλου.
Επόμενο άρθροJulia Roberts και George Clooney στο πρώτο trailer του Ticket to Paradise.
Columnist @ ARTME MAGAZINE - Η Μαρία Χαρίτου είναι δημοσιογράφος, αρθρογράφος και Μέλος της Ένωσης Ευρωπαίων Δημοσιογράφων.