Ο σταθμός Γιουγουάν, της γραμμής 14 του μετρό της Σαγκάης βρίσκεται στο κέντρο της κινεζικής πόλης, δίπλα στο ναό ChenghuangMiao, το ναό του «θεού της πόλης» και δίπλα στο πιο τουριστικό σημείο της, τη «ριβιέρα» στο Bund.Πλέον, το Μετρό της Σαγκάης έχει συνολικό μήκος 743 χλμ και διαθέτει 381 σταθμούς, αν και οι αριθμοί αυτοί διαφέρουν ανάλογα με την πηγή.
Η περιοχή είναι μια από τις πιο πολυσύχναστες της Σαγκάης, αλλά και ένα πολιτιστικό ορόσημο που ενώνει τη Δύση και την Ανατολή σε μια πόλη με τεράστια παράδοση αλλά και φουτουριστικό αρχιτεκτονικό παρόν. Ο συγκεκριμένος σταθμός είναι η αφετηρία για όλους τους ιστορικούς περιπάτους της πόλης και ο πρώτος που βλέπουν οι επισκέπτες της.
Είναι επίσης ο βαθύτερος σταθμός της πόλης και ως τέτοιος είναι πολύ δύσκολο να «πειραχτεί» δομικά. Κάτι που αποτελεί μεγάλη πρόκληση για όποιον θελήσει να παρέμβει αισθητικά στο σχεδιασμό του. Επιπλέον, τα πολιτιστικά στοιχεία στην περιοχή του σταθμού είναι πολύ πλούσια και ο σχεδιασμός πρέπει να ανταποκριθεί σε αυτά.
Όπως αναφέρει το CNN, η κυρτή οροφή αποτελεί έναν αντικατοπτρισμό του ποταμού Χουάνγκπού. Αυτά τα «κύματα» απλώνονται πάνω στις στήλες, δημιουργώντας ένα ρυθμικό παλμό. Η καμπυλότητα των κυμάτων αντλεί την έμπνευσή της από τις μαρκίζες του ναού του θεού της πόλης.
Το αρχιτεκτονικό γραφείο XING DESIGN «έντυσε» την κυματιστή οροφή με δεκάδες χιλιάδες πάνελ αλουμινίου, κομμένα και λυγισμένα ώστε να ενισχύουν αυτήν την αίσθηση του κυματισμού.
Επιπλέον, τα συνδύασε με φωτισμό για να σχηματίσει ένα μεγάλο τρισδιάστατο θόλο LED που μπορεί να δημιουργήσει μια ποικιλία εφέ φωτός. Μπορεί να δημιουργήσει διαφορετικές παραστάσεις φωτισμού ανάλογα με την περίσταση, όπως το κόκκινο της Κίνας για τις εθνικές εορτές και το Ανοιξιάτικο Φεστιβάλ, ροζ και πέταλα λουλουδιών για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου.
Το κοινό μπορεί να συμμετέχει στο φωτισμό, καθώς μια ειδική πλατφόρμα του επιτρέπει να δώσει τις δικές του προτάσεις για το φωτισμό της οροφής και ανάλογα με τις ψήφους που θα συγκεντρώνει κάθε πρόταση, θα εφαρμόζεται.