H Barbra Streisand επιστρέφει δισκογραφικά

Η Panik Records και η Sony Music Entertainment, με ενθουσιασμό ανακοινώνουν τη κυκλοφορία του πολυαναμενόμενου “Barbra Streisand – Live At The Bon Soir” σε CD και ψηφιακή μορφή την Παρασκευή 4 Νοεμβρίου ενώ έκδοση βινυλίου θα κυκλοφορήσει την Άνοιξη του 2023.

Οι θαυμαστές της Barbra μπορούν ήδη να πάρουν μια πρώτη γεύση από το ‘Live At The Bon Soir’ με τη μοναδική εκτέλεση του “Cry Me A River,” το οποίο είναι πλέον διαθέσιμο σε όλες τις ψηφιακές πλατφόρμες.

Με νέα mixes υπό την επιμέλεια της Barbra και του βραβευμένου με Grammy τεχνικού, Jochem van der Saag, οι ακροατές θα μπορέσουν να ζήσουν την ακουστική εμπειρία του πως ήταν να ακούς από κοντά την 20χρονη τότε Streisand στο απόγειο της καριέρας της. Ηχογραφήθηκε στο μικρό Greenwich Village nightclub στις 4, 5 και 6 Νοεμβρίου του 1962 (μερικές βδομάδες μετά αφότου η Streisand υπέγραψε το πρώτο της δισκογραφικό συμβόλαιο με την Columbia τη 1η Οκτωβρίου) και το ‘Live At The Bon Soir’ αρχικά επρόκειτο να ήταν το debut album της Barbra για την εταιρία.

Τα tapes του ‘Live At The Bon Soir’ έμειναν στο συρτάρι για χάρη του ‘The Barbra Streisand Album’ του 1963 (το οποίο περιείχε studio εκδόσεις από 11 τραγούδια της Barbra από το ρεπερτόριο που έπαιζε στα nightclubs).  Αυτό το εξωπραγματικό album της εξασφάλισε πολλά βραβεία Grammys συμπεριλαμβανομένων των “Album of the Year” και “Best Female Vocal Performance”. 

Με τη κυκλοφορία του “Barbra Streisand – Live At The Bon Soir”, το πρώτο της album μετά το “Me 2” του 2021 (μια συλλογή από σπάνιες και ακυκλοφόρητες ηχογραφήσεις της καριέρας της), η Columbia Records γιορτάζει την 60η επέτειο συνεργασίας της με την Barbra Streisand, η οποία είναι η μόνη καλλιτέχνης –solo ή group— που έχει ανέβει στο #1 του albums charts για 6 συνεχόμενες δεκαετίες (60s, 70s, 80s, 90s, 2000s, 2010s). 

Το 2022 σηματοδοτεί την 60η επέτειο των θρυλικών εμφανίσεών της στο Greenwich Village. Το “Barbra Streisand – Live At TheBon Soir” περιλαμβάνει για πρώτη φορά 24 tracks σε παραγωγή, μίξη και συναίνεση από την ίδια την Barbra Streisand για να κυκλοφορήσουν σε ένα μοναδικό album. Όλα τα original master tapes προέρχονται από τη προσωπική συλλογή της Barbra.

Το “Barbra Streisand – Live At The Bon Soir” είναι μια παραγωγή των Barbra Streisand, Martin Erlichman και Jay Landers. Στις σημειώσεις από τον Landers (όπου περιλαμβάνεται και μια περιγραφή και για τα 24 tracks του album), γράφει πως “Η τέχνη της ηχογράφησης έχει κάνει άλματα από το 1962. Ο βραβευμένος με βραβείο Grammy, Jochem vander Saag, καταφέρνει να λύση προβλήματα ήχου με τρόπους που άλλοι δεν θα τα κατάφερναν. Απολύτως τίποτα δεν αλλοιώθηκε στα εξαιρετικά φωνητικά της Barbra. Ενώ, η όλη εικόνα των original tapes βελτιώθηκε τρομερά”. Σύμφωνα με τον van der Saag‘Τη στιγμή που παίξαμε τα tapes μέσω μοντέρνων ηχείων, ήταν ξεκάθαρο πως οι αρχικοί τεχνικοί, Roy Halee και Ad “Pappy” Theroux, την είχαν πατήσει. Η ακουστική του club δεν ήταν σχεδιασμένη για ηχογράφηση, ενώ παράλληλα υπήρχε διαρροή ήχου από όργανα στο μικρόφωνο της Streisand. Αν θέλαμε για παράδειγμα να χαμηλώσουμε τον ήχο στο πιάνο, ο ήχος στα φωνητικά θα χαμήλωνε επίσης. Για να δώσουμε το καλύτερο αποτέλεσμα στους ακροατές, χρησιμοποιήσαμε προηγμένη τεχνολογία για να αναδείξουμε την πραγματική καλλιτεχνία της Barbra και της μπάντα της. Η Barbra πλαισιωνόταν από τους βετεράνους μουσικούς: Tiger Haynes στη κιθάρα, Averill Pollard στο μπάσο, John Cresci στα ντραμς και Peter Daniels στο πιάνο. Ήταν ολοφάνερο ότι εκείνη και η μπάντα μοιράζονταν πραγματική εκτίμηση ο ένας για τον άλλο.”

Η Barbra στις προσωπικές της σημειώσεις λέει “Δεν είχα πάει ποτέ σε nightclub μέχρι τη στιγμή που τραγούδησα μέσα σε ένα από αυτά. Είχα τραγουδήσει δύο τραγούδια σε ένα διαγωνισμό που γινόταν σε ένα μικρό club που λεγόταν The Lion και κέρδισα, κάτι που οδήγησε στο να με προσλάβουν σε ένα πιο σοφιστικέ club που βρισκόταν στην άλλη γωνία και λεγόταν Bon Soir, με πραγματική σκηνή και φώτα. Όλος ο ντόρος που έγινε στο Bon Soir οδήγησε στο δισκογραφικό συμβόλαιο με την Columbia Records το 1962, η αρχή μιας διαχρονικής συνεργασίας που συνεχίζεται μέχρι σήμερα. Το αρχικό πλάνο για το πρώτο μου albumήταν να ηχογραφηθεί σε club και αυτές οι πρώτες ηχογραφήσεις παρέμειναν στο συρτάρι μου για 6 δεκαετίες. Είμαι πανευτυχής που βλέπουν το φως της μέρας και θα μοιραστώ μαζί σας πως επρόκειτο να είναι το debut album μου, ‘Live At The Bon Soir’“.

ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ “CRY ME A RIVER” ΕΔΩ. 

Barbra Streisand – Live At The Bon Soir

1. Introduction by David Kapralik (Columbia Records)/My Name Is Barbra (Leonard Bernstein)
2. Much More (Tom Jones/Harvey Schmidt)
3. Napoleon (Harold Arlen/E.Y. Harburg)
4. I Hate Music (Leonard Bernstein)
5. Right As The Rain (Harold Arlen/E.Y. Harburg)
6. Cry Me A River (Arthur Hamilton)
7. Value (Jeff Harris)
8. Lover, Come Back To Me (Oscar Hammerstein II/Sigmund Romberg)
9. Band Introductions
10. Soon It’s Gonna Rain (Harvey Schmidt/Tom Jones)
11. Come To The Supermarket (In Old Peking) (Cole Porter)
12. When The Sun Comes Out (Harold Arlen/Ted Koehler)
13. Happy Days Are Here Again (Jack Yellen/Milton Ager)
14. Keepin’ Out Of Mischief Now (Andy Razaf/Thomas “Fats” Waller)
15. A Sleepin’ Bee (Harold Arlen/Truman Capote)
16. I Had Myself A True Love (Harold Arlen/Johnny Mercer)
17. Bewitched, Bothered And Bewildered (Richard Rodgers/Lorenz Hart)
18. Who’s Afraid Of The Big Bad Wolf? (Frank Churchill/Ann Ronell)
19. I’ll Tell The Man In The Street (Richard Rodgers/Lorenz Hart)
20. A Taste Of Honey (Bobby Scott/Ric Marlow)
21. Never Will I Marry (Frank Loesser)
22. Nobody’s Heart Belongs To Me (Richard Rodgers/Lorenz Hart)
23. My Honey’s Lovin’ Arms (Herman Ruby/Joseph Meyer)
24. I Stayed Too Long At The Fair (Billy Barnes) 

Προηγούμενο άρθροΚάρτα Αναπηρίας, Ψηφιακό Μητρώο και Κέντρα Πιστοποίησης
Επόμενο άρθροΕθνογραφικό Μουσείο της Γενεύης
Columnist @ ARTME MAGAZINE - Η Μαρία Χαρίτου είναι δημοσιογράφος, αρθρογράφος και Μέλος της Ένωσης Ευρωπαίων Δημοσιογράφων.