Aμεσα, ψηφιακά και ταχύτερα θα μπορούν οι πολίτες να εκδίδουν διοικητικά έγγραφα που απαιτούνται για την έγκριση οικοδομικών εργασιών σε χώρους αρμοδιότητας των υπηρεσιών του υπουργείου Πολιτισμού.
Η αλλαγή γίνεται στο πλαίσιο της αναβάθμισης των ψηφιακών υπηρεσιών του ΥΠΠΟΑ, όπως συμφωνήθηκε από την πολιτική ηγεσία των υπουργείων Πολιτισμού και Αθλητισμού και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Αντικείμενο της συμφωνίας που υπέγραψαν η υπουργός Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη, ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης και ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Θοδωρής Λιβάνιος, αποτελούν η βελτίωση των διοικητικών διαδικασιών του ΥΠΠΟΑ και η αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες.
H συνεργασία των δύο υπουργείων περιλαμβάνει:
• Την απλοποίηση των διαδικασιών πιστοποίησης δικαιούχων για την παροχή πολιτιστικών προνομίων σε ΑμεΑ μέσω ειδικής κάρτας για άτομα με αναπηρία, σε βοηθούς/συνοδούς και τις οικογένειές τους, όπως προβλέπεται στο υφιστάμενο νομοθετικό πλαίσιο
• Την κατάρτιση σχεδίου δράσεων για την ποιοτική αναβάθμιση ψηφιακών τεκμηρίων και μεταδεδομένων και τον περαιτέρω εμπλουτισμό του ελληνικού ψηφιακού πολιτιστικού περιεχομένου που διατίθεται στην ευρωπαϊκή ψηφιακή βιβλιοθήκη Europeana.
• Τη μεταφορά του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος του Αρχαιολογικού Κτηματολογίου στις υποδομές του G-Cloud, καθώς και την εγκατάσταση εφαρμογών διαχείρισης για την επέκτασή του.
• Την ανάπτυξη διαδραστικής εμπειρίας και παραγωγής περιεχομένου που αφορούν στον διαδραστικό τουρισμό και τη σχέση του με τον πολιτισμό, με τη χρήση τεχνολογίας και την εφαρμογή ψηφιακών δράσεων.
• Την αναβάθμιση του ηλεκτρονικού ιστοτόπου του υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, με τη συνδρομή και την τεχνογνωσία των στελεχών του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.